Нова германска верига ще тества българския пазар - TEDi ще предлага стоки за дома и офиса, играчки и други продукти, много на брой и евтини, съобщи "Капитал".
"Първият магазин в страната ще отвори на 9 март в новия ритейл парк "Перник плаза" и ще предложи около 20 000 артикула", съобщи за Димитър Спасов, управител на българското дружество. Той има над 20 години опит в ритейла като изпълнителен директор на германските "Билла България" и "Кауфланд България". Сега с екип от 15 служители подготвя поредния търговски дебют в страната.
"Преки конкуренти на компанията в страната са "Джъмбо", KiK, "Пепко", дори "Лидл" в част от нехранителния сегмент. Това, което отличава TEDi, са големият асортимент и ниските цени", коментира Димитър Спасов.
Реално германската верига TEDi е млада - на 19 години, и е в процес на експанзия. А началото на концепцията е като магазини тип €1, в които има голямо разнообразие, включително и брандирани стоки.
