Икономика

Новата година в BILLA стартира със специални оферти на продукти с марката Clever

  11.01.2023 14:55  
Новата година в BILLA стартира със специални оферти на продукти с марката Clever

Над 80 артикула от най-разпознаваемата собствена марка на веригата ще се предлагат на още по-атрактивни цени през януари 
В отговор на стремежа и желанието на голяма част от потребителите да олекотят семейния бюджет след празниците, през януари BILLA предлага широка гама от продукти на собствената си марка Clever на специални, още по-добри цени. Брандът Clever е широко разпознаваем, като за последните 18 години, откакто стъпва на българския пазар, се е утвърдил като предпочитан с това, че предлага качествени хранителни и нехранителни продукти на отлични цени. Специалните предложения „Бъди Clever. Спести с Clever” ще бъдат част от седмичните брошури на BILLA през целия месец януари и ще включват подбрани свежи плодове, месни деликатеси, разнообразни млечни продукти, сладки изкушения и стоки за дома с марката Clever. 
Артикулите с марка Clever са част от асортимента на BILLA България вече близо две десетилетия, като за тяхното качество и контрол се грижат както експертите на BILLA, така и акредитирана лаборатория. Всички Clever продукти подлежат на строг качествен контрол няколко пъти годишно, така че потребителите да получават продукти с гарантирано качество на достъпни цени. 
В резултат на нарастващия интерес към собствените марки на веригата, през настоящата година BILLA ще се фокусира върху разработката на още по-атрактивно портфолио от продукти, за да предостави на клиентите си по-голям избор. През 2023 г. веригата ще добави към асортимента си още два бранда, доказали се на европейския пазар и ползващи се с много високо доверие сред немските потребители – REWE Beste Wahl и Ja!. 
Пълната селекция разнообразни предложения, част от седмичните брошури на BILLA, може да бъде открита на сайта на веригата: https://www.billa.bg/
За REWE International AG 
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия. 
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент. 


Анкета

Бихте ли дали 400 лева за театър?


Резултати
Видео
Защо резките спирания на магистралата са лоша идея
 18.09.2022 22:09      
Видео
Хазарта: Сбъднах си мечтата да съм на заплата
 16.09.2022 09:14