„Фейсбук“ ще стартира своя новинарски раздел и във Великобритания още през януари, като се очаква редица издания да получат милиони паунди за съдържанието им, пише „Върдж“. От технологичния гигант казват още, че това ще помогне на изданията да увеличат публиката си и печалбата от реклами.
До момента за Великобритания са се включили медийните организации „Гардиън медиа груп“, „Рийч“, „Дъ Икономист“, както и издателят на „Уайърд“ и GQ – „Конде наст“.
Новинарският раздел във „Фейсбук“ вече работи на територията на Съединените щати. Той се състои от микс от специално подбрани новинарски материали и персонализирани истории. Новините в развитие ще бъдат представяни в кратки и постоянно допълвани материали, а читателите ще бъдат насочвани към авторската журналистика.
Освен въвеждането на новинарския отдел в социалната мрежа, от „Фейсбук“ се ангажираха да разширят своята програма за обучение на журналисти с още една година и на стойност 3 млн. долара. В момента по нея се обучават 80 души.