Skandal typewriter
Автомобили

Вдъхновение за Mercedes E-клас

  31.07.2020 18:48  
Вдъхновение за Mercedes E-клас

CLASSIC ИЗЧЕЗВА – добрата стара базова версия със звезда над решетката и използвана често като такси отпада от гамата след 25 години. Когато през лятото се появи фейслифтът на E-клас, новият базов модел ще се нарича Avantgarde, пише autobild.bg.  Той ще има по-остро оформени светлини (най-вече задните), по-големи джанти и още повече електроника,. Така да се каже, нещо като германския мобилен оператор E plus на колела. В действителност седанът изглежда леко удължен. Броните са по-внушителни, по-спортни, а фаровете са с по-остри форми. Отзад тe светлини са изтеглени до задния капак и сега седанът изглежда по-широк. Все пак моделът на Mercedes не е атлет, а само е станал една идея по-вълнуващ. Отвътре са изчезнали аналоговите уреди, като под обща стъклена повърхност са приютени два дигитални дисплея.

 

Семейна банда: бароковите задни светлини на седана са история, новите наподобяват тези на CLS

Двата нови волана с по-тънки лъчи предлагат възможност за разполагане на повече функции. Асистентите за водача са усъвършенствани и вече владеят още екстри, включително и управление чрез гласови команди: посредством „Hey, Mercedes“ системата разпознава дали й говори водачът или неговата спътничка. Броят на екстрите е пораснал, както и моторизациите. Седем хибридни версии за дизеловите, бензиновите, както и за комби и 4х4 версиите ще помогнат за редуциране на разхода на гориво. По същата причина двигателите с вътрешно горене получават 48-волтови мрежи и интегрирани стартер-генератори, които с 10 кВт закратко играят ролята на електрическо турбо. Но не и в базовите мотори: 200 сега е с 211, а 200 d – със 160 к.с. От Mercedes ще обявят цените през този месец, но засега знаем едно: Avantgarde вместо Classic.

Двата нови волана с по-тънки лъчи предлагат възможност за разполагане на повече функции. Асистентите за водача са усъвършенствани и вече владеят още екстри, включително и управление чрез гласови команди: посредством „Hey, Mercedes“ системата разпознава дали й говори водачът или неговата спътничка. Броят на екстрите е пораснал, както и моторизациите. Седем хибридни версии за дизеловите, бензиновите, както и за комби и 4х4 версиите ще помогнат за редуциране на разхода на гориво. По същата причина двигателите с вътрешно горене получават 48-волтови мрежи и интегрирани стартер-генератори, които с 10 кВт закратко играят ролята на електрическо турбо. Но не и в базовите мотори: 200 сега е с 211, а 200 d – със 160 к.с. От Mercedes ще обявят цените през този месец, но засега знаем едно: Avantgarde вместо Classic.

Най-добрият в класа: нов волан с два двойни лъча, сега винаги с два дигитални дисплея


Анкета

Подкрепяте ли протестите?


Резултати
Видео
Контейнер превърнат в дом за живеене (ВИДЕО)
 19.08.2020 12:29      
Видео
Как бързо да охладим нагрята от слънцето кола?
 18.08.2020 12:52