Икономика

Цепелинът на Goodyear се завръща в Еропа

  02.06.2020 08:48  
Цепелинът на Goodyear се завръща в Еропа

Една икона отново е в небето ни, тъй като за първи път от близо десетилетие легендарният Цепелин на Goodyear лети над Европа. Завръщането на Цепелина на Goodyear е най-новото в поредицата от инвестиции на Goodyear в бизнеса в Европа. Това включва наградено обновяване на европейското продуктово портфолио през последните 18 месеца, пренастройване на мрежата за дистрибуция на компанията за разрастване със специален набор от партньори, успешен старт за електронна търговия на избрани европейски пазари, ново медийно партньорство и завръщане към международният автомобилен спорт.

„Цепелина на Goodyear е истинска икона, която улавя въображението на потребителите и ентусиастите в Съединените щати и по целия свят в продължение на почти сто години“, казва Майк Ритокоски, вицепрезидент и главен маркетинг директор на Goodyear Europe. „Неговото завръщане в Европа беше дългоочаквано и е идеалният начин да отпразнуваме завръщането си в международния автомобилен спорт, новото ни медийно партньорство с Eurosport и авангардните допълнения към продуктовото ни портфолио."

Цепелинът на Goodyear, опериращ в Европа, представлява брандиран дирижабъл Zeppelin NT с марка Goodyear, управляван от Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH от Фридрихсхафен, Германия. Това бележи последната глава в почти 100-годишните отношения между Goodyear и Zeppelin.
Полутвърдият дирижабъл Zeppelin NT е с дължина над 75 м - почти три четвърти от дължината на футболно игрище - и почти 18 м височина. Това е същият модел дирижабъл като трите, управлявани от Goodyear в Съединените щати. Той ще действа като зашеметяващ посланик на марката Goodyear, докато се извисява над Европа, предоставяйки уникално въздушно покритие над ключови състезателни събития и извършване на търговски (пътнически) полети в Германия.

„Zeppelin се гордее, че развива и разширява дългогодишното ни сътрудничество с Goodyear“, казва Екхард Брейер, изпълнителен директор на Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH. „Очакваме с нетърпение да добавим Европа към нашата област на сътрудничество, като придадем на нашите отношения ново, международно измерение.“

По-често виждан да лети в Съединените щати на големи спортни събития, включително NASCAR състезания, NBA игри и PGA голф събития, Цепелина на Goodyear е сам по себе си европейска икона. За първи път пристига в Европа през март 1972 г., като прави дебютният си полет през юни същата година в Кардингтън, Англия. Кръстен „Европа“, той се изкачи в небето над Европа през следващите 14 години, като се появи на редица видни спортни и културни събития, включително Гран При на Германия в Нюрбургринг от 1985г., откритото първенство на Франция през 1986 г. в Ролан Гарос и дори две британски кралски сватби, преди да бъде пенсиониран през 1986 година.

Цепелините на Goodyear се завърнаха да обиколят Европа през следващите години, но днес тестовият полет от Фридрихсхафен е първият път, откакто Цепелин на Goodyear лети в Европа от 2012 г.

Цепелинът на Goodyear ще лети в района на Фридрихсхафен и около Германия през следващите седмици и най-вече се планира да предостави въздушни кадри на някои от най-големите останали европейски състезания от календара на автомобилните спортове за 2020 г.

Това ще добави още един значителен тласък към международното завръщане на Goodyear в автомобилните състезания. Компанията вече е избрана за официален доставчик на гуми за клас LMP2 на Световния шампионат по издръжливост на FIA World Endurance Championship  (WEC) и европейската серия на Le Mans от сезон 2021 г. European Le Mans Series, и британското първенство за туристически автомобили (BTCC) British Touring Car Championship, и чрез ново медийно партньорство с водещият европейски спортен телевизионен оператор Eurosport, FIA World Touring Car Cup (WTCC) и Pure ETCR, първата изцяло електрическа мулти-бранд туристическа серия автомобили към сезон 2020г.

За компанията Goodyear Tire & Rubber Company  

Goodyear е една от най-големите компании в света за гуми. В нея работят около 63 000 души и произвеждат своите продукти в 47 съоръжения в 21 страни по света. Двата й иновационни центъра в Акрон, Охайо и Колмар-Берг, Люксембург, се стремят да развиват най-съвременни продукти и услуги, които да определят технологията и стандарта на производителност за индустрията. За повече информация за Goodyear и нейните продукти, посетете www.goodyear.com/corporate.


Анкета

Трябва ли да отворят заведенията?


Резултати
Видео
Volkswagen научи роботи да зареждат електромобили
 29.12.2020 16:48      
Видео
Мариус Куркински в дует с рапър
 28.12.2020 14:08