Новини

Минималната работна заплата става 460 лева

   
Минималната работна заплата става 460 лева

От 1 януари 2017 г. размерът на минималната работна заплата става 460 лв. С увеличението, което е 9,5% спрямо размера й през тази година, ще се мотивират търсещите работа и ще се гарантира по-добро задоволяване на потребностите на наетите на минимална работна заплата.

С промяната се очаква да бъде намален рискът от бедност сред работещите, уточняват от Министерския съвет.

С друго постановление правителството определи размера на линията на бедност за страната за 2017 г. Тя ще бъде 314 лв., което е с 14 лв. повече в сравнение с тази година.

Линията на бедност се определя на база на методика, утвърдена от Министерския съвет. Показателят се изчислява в зависимост от данните в изследване на домакински бюджет, което се прави ежегодно от Националния статистически институт.

Линията на бедност се използва като параметър при формирането на социалната политика в областта на доходите и жизненото равнище.


Анкета

Кой е най-големият виновник за жертвите по пътищата?


Резултати
Видео
Защо резките спирания на магистралата са лоша идея
 18.09.2022 22:09      
Видео
Хазарта: Сбъднах си мечтата да съм на заплата
 16.09.2022 09:14