Семейството, което продаде компанията си

12-01-2018           

През 2014 г. Snapchat придобива Scan – компания, основана от Гарет Гий и двама негови приятели, за 54 млн. долара. Именно технологията на Scan е в основата на функцията на Snapchat, която позволява на потребителите да сканират и да се откриват един друг посредством камерата на смартфона си. 

Гий на практика започва да работи за Snapchat. Но не за дълго. „След няколко месеца реших да си върна живота в собствените си ръце“, казва той, цитиран от Business Insider. Тогава 28-годишен, той си дава сметка, че корпоративният живот не е за него, но за разлика от мнозина други, също осъзнали този факт, Гий не се поколебава да направи трудната крачка. 

Какъв е следващият му ход? Предприема пътуване със съпругата си Джесика и двете им малки деца. 

Любопитното е, че семейство Гий не използва парите от сделката със Snapchat, а вместо това решават да продадат всичкото си имущество, оценено на 45 000 долара, като решават, че ще пътуват с тези пари в продължение на шест месеца или толкова, за колкото време биха им стигнали. 

В следващите месеци те пътуват по света и документират своето приключение в блога The Bucket List Family и социалните мрежи. След 5 месеца установили, че са им останали едва 5 000 долара. И докато правели сметки как да спестяват максимално много, дейността им в социалните медии започнала да им се отблагодарява. 

„Хотели, авиокомпании и други марки започнаха да работят с нас“, разказва Гий. Отначало те са им предлагали безплатно отсядане или полет срещу това да получат внимание в социалните мрежи чрез разказите на семейството. 

Постепенно обаче общността около The Bucket List Family се разраснала толкова, че това само по себе си също започнало да носи приходи за семейството. Блогът и спонсорствата се оказали достатъчно доходоносни, за да могат четиримата Гий спокойно да финансират новия си начин на живот. 

Повече от година след старта на пътешествието на техния живот Гарет споделя, че все още не е пипнал парите си от Snapchat. 

Днес, около 2 години и половина след старта на The Bucket List Family, брандът има 940 000 последователи в Instagram и 157 000 в YouTube. Гарет и Джесика прекарват по 20 часа седмично в поддържането на своите профили в социалните платформи и в търсене на нови партньорства с други марки. За да живеят така, както са си мечтали. /economic.bg


Анкета

Одобрявате ли ударите срещу Сирия?


       Виж резултатите

Copyright 2014 Скандал. Всички права запазени.